• KATEDRA
  • AKTUALNOŚCI
  • „Multi Level Marketing. Determinanty sukcesu biznesowego”. Książka dostępna w księgarni WUŁ

„Multi Level Marketing. Determinanty sukcesu biznesowego”. Książka dostępna w księgarni WUŁ

Geneza Multi Level Marketingu (MLM) sięga XIX wieku.

W praktyce biznesowej mylony jest z marketingiem bezpośrednim, franczyzą, sprzedażą bezpośrednią lub networkingiem.

Często przywołuje też skojarzenie z piramidą finansową.

W rzeczywistości między tymi pojęciami występują istotne różnice.

Polecamy „Multi Level Marketing. Determinanty sukcesu biznesowego” autorstwa Arona-Axela Wadlewskiego to nowość, która spodoba się przedsiębiorcom, studentom marketingu i zarządzania.

A może nawet socjologom...

Publikacja zawiera oryginalny opis teoretyczny oraz empiryczny Multi Level Marketingu w odniesieniu do czynników, które wpływają na sukces działania przedsiębiorstwa na rynku. Zawarte w niej wnioski mogą być wykorzystane w praktyce, szczególnie w odniesieniu do podmiotów MLM, sprzedaży bezpośredniej i sieciowej. Może też służyć w procesie dydaktycznym na kierunkach związanych z biznesem, zarządzaniem, marketingiem, sprzedażą. Jej oryginalność zasadza się na szerokim naświetleniu tematyki oraz sfomułowaniu oryginalnych wniosków wynikających z własnych badań ilościowych oraz jakościowych. W tym sensie to praca innowacyjna. Książka wypełnia też istniejącą na rynku wydawniczym lukę w odniesieniu do marketingu bezpośredniego.

Z recenzji prof. dr. hab. Henryka Mruka